Відомий педагог В.О Сухомлинський писав: "Творення людини -найвище напруження всіх наших сил. Це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво. Діти - це не тільки і не стільки джерело радості. Діти - це щастя, створене нашою працею."
Ці мудрі слова, сказані
педагогом-новатором кілька десятиліть тому, актуальні й по сьогодні. Адже
діти-наше майбутнє і водночас діти з обмеженими фізичними і розумовими
можливостями - найбільш незахищені від соціального лиха. Залежність дітей з
психофізичними вадами від умов навчання та виховання набагато більша,ніж
дитини,яка розвивається в нормі. Доля цих дітей великою мірою визначається тим,
наскільки вчасно і відповідно до структури дефекту розпочато навчання та
виховання. Адже психічний розвиток кожної дитини залежить від реалізації її
можливостей.
Тому моя робота, як вихователя
спеціальної школи-інтернату має свої специфічні особливості, тому що вона
направлена на корекцію та компенсацію вад пізнавальних процесів,
емоційно-вольової сфери дитини загалом. Послабленню дефектів розвитку дітей з
особливими освітніми проблемами.
В підготовчому класі навчаеться 9
учнів, з них 4 дівчаток і 5 хлопчиків. Більшість дітей має середній навчальний
потенціал і достатні здібності до навчання. Дисципліна в групі задовільна.
Колектив вихованців діяльний, живий, енергійний, не зважаючи на свої хвороби.
Стосунки між дітьми виховної групи загалом дружні й доброзичливі, дуже рідко
діти конфліктують поміж собою. Протягом семестру не було випадків суперечок та
непорозумінь між хлопцями та дівчатками. Хоча деяким вихованцям треба бути
ввічливими й стриманнішими з дівчатками.
Учні виховної групи досить
згуртовані. У багатьох добре розвинене почуття відповідальності (Пержу І.,
Омельченко Ю., Шевченко Б.). Діти групи активні, вміють і люблять виконувати
різні доручення. Упродовж семестру я разом з дітьми всіляко підтримували рівень
громадської активності, зацікавленості життям виховної групи, навчанням,
вихованням, що сприяло створенню позитивного мікроклімату в дитячому колективі.
Це добре позначилося на успіхах дітей у навчанні. За перший семестр навчального
року ми досягли успіхів у вихованні таких якостей; ініціативність, чесність,
акуратність, відповідальність за власні вчини.
Тому свою виховну роботу на групі я планую і проводжу схиляючись на проблемне питання
«Соціальна реабілітація дітей з особливими освітніми проблемами»
«Соціальна реабілітація дітей з особливими освітніми проблемами»
Немає коментарів:
Дописати коментар